fredag 17 januari 2014

Faan!

Matlagningslugn
 Igår kväll halkade Micke när han körde snö-lasse, föll rätt över skalmarna och fick värsta fläskläppen. Tursamt nog klarade han tänderna. I morse fastnade jag med mitt hår i fläkten i fönen. Fråga mig inte hur det gick till för det vet jag inte, men jag fick nästan panik när håret satt fast och jag inte kom loss.
Får man smaka nån kyckling?
Under de timmar jag jobbade ringde det nåt fruktansvärt och det kändes som jag inte kan någonting längre. Var helt slut när det var dags att åka hem och då jobbar jag ändå halvtid just nu. Snön har vräkt ner hela dagen så det var ganska läskigt att köra hem. Micke blev jätte trött, sen var det nästan bara att vända igen eftersom jag skulle till sjukgymnasten.
Blev ju inte särskilt uppåt efter det besöket. Hade inte hänt ett jävla dugg. Kan fortfarande bara böja knät 90 grader och när det gällde sträckningen av benet saknas det 5-6 grader. Känns inte särskilt skoj. Tycker att jag har tränat som tusan och så har det inte hjälpt.
Bara att kämpa på enligt sjukgymnasten men jag känner mig less och lät Micke göra i ordning en extra stark GT och till den svullade jag salta jordnötter medan Coffy skällde för att han ville smaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar