torsdag 9 januari 2014

Knähelvete!

Sträckproblem
 Idag är det jobbigt! Var så glad i går att det gjorde mindre ont i knät. Cyklade först 2 km när jag kom hem från jobbet och senare på kvällen 1 km plus att jag körde en massa böj- och sträckövningar.
Vila
 Idag har jag ingen som helst lust trots att Micke försöker peppa mig. Känner mig som Lotta på Bråkmakargatan. Jag VILL helt enkelt INTE för det gör så jävla ont. Hopplöst att träna när jag inte har någon smärtlindring längre. Ändå vet jag att jag borde. Har ju fortfarande stora problem med att räta ut knät samt böja och kunna gå som folk. Blir galen snart.
Vill frossa
Skulle helst vilja skita i allt och bara trycka i mig marsipanbiten som ligger i kylskåpet som tröst. Eller ännu hellre skulle jag vilja supa mig full för då kanske det skulle gå att träna utan smärta.
Blää, har en skitdag idag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar