torsdag 30 januari 2014

Lååång vecka!

Ihopvikt
 Den här veckan känns olidligt lång. Önskar att det var fredag idag och så ä det bara torsdag. Känns fruktansvärt tufft att jobba heltid igen. Igår kände jag mig yr och snurrig hela dagen så när vi kom hem och hade ätit lite tog Micke med sig Coffy ut på långpromenad i mörkret. Coffy fick bära klövjeväskan med tyngder. Själv slog jag på TV:n drog ner ljudet och kröp ner i soffan under min bruna mysfilt och sov i nästan två timmar, vaknade till Uppdrag granskning och förfärades över Sotji. Sen gjorde vi kväll som vanligt vid 22-tiden.
Väntar
Allt träning, värk och att inte få sova på nätterna och så heltidsjobb på det tar ut sin rätt. Det blev ingen träning alls igår så nu måste jag sätta mig på cykeln en stund.
Coffy väntar på att Micke ska bli klar med veden så han får hänga med ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar