måndag 10 februari 2014

Kvällssysselsättning!

Som förr i tiden
 Är trött i kväll. Dels efter utställningsresan igår och lite sömn och dels efter en ganska så tuff dag på jobbet. Cyklade 5 km på motionscykeln efter maten och tog sen tag i det här med tvätten. Sen jag träffade Micke har jag i princip slutat stryka men ibland är det skönt att stå vid strykbrädan en stund. Det håller en vaken och skingrar tankarna. Helst skulle jag vilja ha haft på sportradion för det är den optimala strykunderhållningen men sportradion brukar inte uppskattas av Micke.
Sällskap
Coffy höll mig sällskap en kort stund i köket. Men BARA en kort stund. Det var något som han inte var riktigt nöjd med för det tog inte lång stund förrän han kastade sig över mitt ena ben och började tokjucka. Flera gånger. När jag ryter i och säger till honom svarar han emot som en uppkäftig tonåring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar