onsdag 5 mars 2014

Cheeze Doodles Day!

Vilken är godast
 Idag är det Ostbågens dag och det tänkte vi fira, Micke och jag. Det är ju minst 4 månader sedan jag åt några ostkrokar. Samtidigt tänkte vi passa på att göra en test för att se vilken av våra Innis & Gunn-favoriter som är godast. Vad snopna vi blev när vi knappt kände någon skillnad.

Orginal
 Ännu mer snopet kändes det när ostbågarna inte ens smakade gott. Eller rättare sagt, de smakade absolut ingenting. Vad har hänt!!?? Jag som har varit värsta ostbågsfanatikern och kunde nästan äta ihjäl mig. Gjorde vad som helst för en påse och inte ville jag bjuda heller. Ville ha alla ostbågar för mig själv.

Sugen
 Coffy var väääldigt sugen

Får smaka
 och idag delade jag mer än gärna med mig.

Vill ha mer
Tittar längtansfullt på när Micke stoppar en ostkrok i munnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar