torsdag 6 mars 2014

Korv-torsdag!

Favoritkorv
 Bullens Pilsner korv slår alla korvar, jag skulle kunna äta ihjäl mig på dom. I kväll tryckte jag i mig 4 st. Sen cyklade jag en mil till tonerna av bl a Miss Li, Barbados, Alcazar och Avicci samt Coffy Åsmans hysteriska skällande. Gav honom ett tuggben innan jag satte mig på cykeln. Han nöjde sig med  det i kanske 5 minuter sen blev det tråkigt och då startade det våldsamma skällandet.

Överraskning
Cyklingen gick lite trögt. Känner mig trött efter ännu en tuff vecka på jobbet. Är less på alla driftstörningar som avlöser varandra.
En glad överraskning var att sist vi var på Systemet Micke och jag hittade jag längst ner och längst in på en hylla några Ginger Joe som stod och morrade. Tidigare har jag inte hittat dom i Sundsvall utan det var Jakob som tyckte att mamma borde smaka när jag var och hälsade på i Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar