onsdag 2 april 2014

Gissa bajset!

Vems är bajset?
 Micke och jag tror att vi vet svaret men det skulle vara kul att höra vad någon annan tror.

Vaktpost
 Coffy håller som vanligt vakt genom att spana ut över köksfönstret. Man vet ju aldrig vad som kan dyka upp. I morse t ex dök det upp ett rådjur.

Stand by-läge
 Micke är sjuk, han hostar och är febrig så jag har jobbat hemifrån idag. Jag klarar inte att köra hela vägen in till jobbet. Har nåt djävulskt ont i knät. Sov nästan ingenting i natt. Känns som något är fel med protesen. Räknar dagarna tills jag ska få komma till ortopeden. Tiden går alldeles för sakta.

Hålla koll
Jag har inte tid att ha så här ont och linka omkring som en krympling när det är massor av saker som ska göras här hemma. Köket är i alla fall beställt och betalt. Kommer den 9 maj och den 13 maj drar det hela igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar