torsdag 29 maj 2014

RIP - Rönnbäckens Olle

Olle och Svante
 Igår fick Svantes farfar Olle lämna jordelivet och vandra över regnbågsbron.

Svante, Olle och Tummen
 Känns fruktansvärt sorgligt och ledsamt men samtidigt tänker jag att nu kan Svante få leka med sin fina farfar igen.

Tummen, Svante och Olle
 Att mista en hund är så smärtsamt så det går nästan inte att beskriva.

Bus-Olle och Svante
 Är så himla glad att vi faktiskt fått träffa Olle flera gånger. Finare nobskille får man leta efter.

Fina Olle
 Det känns tungt och ledsamt idag av flera orsaker, inte bara Olles bortgång.

3 generationer
Känner mig ledsen över att knäprotesoperationen solklart verkar ha misslyckats. Jag bli ju aldrig bättre. Har svårt att gå och känner mej oerhört klumpig och misslyckad. Pratade  med läkaren förra fredagen och han lovade att jag skulle få komma på återbesök men jag har fortfarande inte fått någon kallelse. Vansinnigt irriterande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar