tisdag 3 juni 2014

Mitt smultronställe!

Bråttom i
 Coffy fick vara i hundgården hela förmiddagen medans jag snöt mig, snörvlade och hostade samtidigt som jag tittade på några Mad Men-avsnitt. Det går segt att bli frisk.

Skönt med svalka
 Men men, har man hund behöver hunden rastas. Bet ihop och tog med mig Coffy upp till Tron så han fick svalka sig i vattnet. Riktigt bråttom hade han och kastade sig med sån kraft i vattnet att även jag höll på att trilla i.

Vackert
 På väg till Tron såg vi en liten bäbis-ekorre men jag ville inte fota den eftersom vi inte vill att Coffy ska bli för intresserad av ekorrar.

Svensk försommar
 Satte mig på en bänk och vilade en bra stund i solen innan jag orkade fortsätta tillbaka hem igen. Jag älskar verkligen att vara vid Tron. Önskar så att vi hade en liten båt här. Börjar längta efter att fiska, det var alltför länge sedan nu.

Njuta
Lyckades faktiskt få Coffy att sitta tyst och stilla ett bra tag. Han missade t o m en sångsvan som flög över sjön. Tur det för av någon underlig anledning så hatar han verkligen sångsvanar nåt fruktansvärt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar