tisdag 17 juni 2014

Valar Morghulis!

Arya Stark

Jag blir galen, hur ska jag klara av att behöva vänta nästan ett helt år för att få se fortsättningen. Begriper inte för mitt liv varför det ska ta sån lång tid att spela in de olika säsongerna. Varför kan det inte bara vara ett litet sommaruppehåll och så drar säsong 5 igång redan i höst??!!

Förberedde mig i alla fall för kvällens finalavsnitt genom att först ta en promenad med Coffy, äta varma mackor och sen cykla 5 km, 3x20 situps raka, 2x20 situps sneda, 3x10 armhävningar, 3x15 knäböj, 3x15 kosackböj, 5 km cykling = 1 mil och som avslutning 3x15 sträckövningar.

Min PT

Coffy passade på att självutnämna sig till min personliga tränare som samtidigt som han hejar på och muntrar upp ger ansiktsbehandling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar