måndag 16 juni 2014

Vill inte!



Aaaaaarrrrrggg

 I dag kom den, kallelsen till "knäknäckningen". Trodde faktiskt inte att det skulle gå så snabbt. Nu ryker min efterlängtade semester plus att jag saboterar för en massa andra. Jag vill verkligen inte detta, känner mig vansinnigt rädd och får panikångest av bara tanken på att bli nersövd, få den där hemska ryggbedövningen igen och vetskapen att de ska böja mitt knä med våld allt vad de kan för att få böjningen till minst 130 grader.

Har verkligen sett fram emot våra 4 veckors semester eftersom det just inte blivit så mycket semester de senaste två åren. I stället blir det Sundsvalls sjukhus, ortopedkliniken, avd 14 igen.

Sommarblommor
Ute blåser det våldsamt, iskalla vindar från nordväst. Försöker intala mig att det faktiskt är sommar och plockade med mig några somriga blommor från kvällspromenaden med Coffy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar