fredag 18 juli 2014

Högtryck!

Grönt är skönt
 Här hemma rådet högtryck. Micke målar och donar för fullt i kammaren. Olivgrönt heter färgen vi valde. Grönt är skönt men just nu väldigt rörigt. Tar lite extra lång tid eftersom vi måste täcka vid fönstren. De nya fönstren som sattes in förra sommaren är ju smalare än de som satt där tidigare.

Brunt är fult
 Orkade inte med att se den äckliga bruna färgen längre. Jag fortsätter träna som en galning. Trots att det gör ont, jag mår illa och blir konstig av all medicinering. Sjukgymnasten var tuff mot mig igår. När jag sa att det kändes bra, böjde han benet ännu mer så det gjorde ännu ondare. När jag satt på en stol lyckades jag böja 105 grader. När jag låg på mage på britsen fick sjukgymnasten upp böjningen till 120 grader, när jag satt upp och böjde själv tog det stopp vid 110.

Trött
I morse efter frukost värmde jag upp med Coffy - gick upp till Hallbergs och tillbaka hem. Sen cykling 1 mil på 32 minuter, knäböjningar 3 x 15, armhävningar 3 x 10, situps 3 x 20, sneda 3 x 20. Tar på krafterna det här men vågen visar bara 63,2, där händer det inte mycket.
Är glad att jag kan böja mer och kan promenera i rask takt nu utan att krokna. Känns som det finns lite hopp inför framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar