tisdag 22 juli 2014

Varning klass 1 !

Värme varning
Alltså jag tror inte jag har upplevt detta tidigare, att SMHI lägger ut en klass 1-varning på grund av MYCKET hög värme. Men nog är det varmt - både ute och inne. Vi kroknar nästan och det är inte mycket vi orkar göra. Orkar inte ens blogga på kvällarna.
Fast å andra sidan händer det inte mycket, jag försöker träna som en galning trots hettan för det ger resultat.
Gårdagens besök hos sjukgymnasten gjorde ont. Riktigt ont så jag började grina men när Anders sjukgymnast böjt klart kom jag upp i 120 grader när jag satt upprätt på britsen. Viken lycka - trots smärtan.
På kvällen tog vi bilen bort till Kvarnviken för ett premiärdopp. Coffy fick följa med men det visade sig vara hundförbud där men vi tog ur honom ur bilen ändå. Han pep och skällde mest hela tiden men vi tvingade ner honom i vattnet en liten bit. Tråkigt att det inte går att få honom att bada. Men han är som vanligt tjurig och dödsenvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar