måndag 29 september 2014

Filmtajm!

Maleficent
Äntligen skulle det bli av. Jag som älskar fantasyfilmer har verkligen längtat. Tyckte att det passade utmärkt när inte Micke var hemma.

Laddade till max
Hade laddat upp med massor av popcorn och ett glas avslagen Coca-Cola och dragit igång filmen för ett par timmar sedan för att den skulle hinna laddas uppp ordentligt. Så tabbade jag mig ordentligt, allt sket sig och jag fick börja om helt från början. Då höll jag på att få ett vansinnesutbrott för streamingen vägrade fungera. Inte förrän senare på kvällen lyckades jag.
Inte var det roligare på jobbet idag. Började med en snabbt växande telefonkö, ett antal utbrott, ett vansinneskopierande av filen DeploymentRuleSet. Men det slutade bra med lönesamtal med chefen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar