onsdag 22 oktober 2014

1 år sedan!

1 år sedan
I dag är det ett år sedan jag opererades i knät och en protes sattes in. Vet inte om jag ska fira eller inte, livet efter operationen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Snöblask
 Humöret är inte på topp och det är inte vädret heller. Just nu faller stora snöflingor utanför fönstret och det är blött och slaskigt.

I dag
 Så här ser knät ut idag. Skapligt på utsidan men värre på insidan. Haft riktigt ont på högra sidan i flera dagar, är stel och har svårt att gå nerför och uppför trappor samt utförsbackar.

Varm svartvinbärssaft
 Kanske känns det extra jobbigt och deppigt för att jag inte mår bra. Har ont i halsen, huvudet och är täppt i näsan. Då smakar det gott med hemkokt, varm svartvinbärssaft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar