onsdag 1 oktober 2014

Dagens jakttur!

I startgroparna
 Tog flexledigt idag för att kunna följa med på en jakttur. Coffy var laddad som vanligt.

Tallsstam
 Det är fortfarande för tidigt för mig att ta med mig bössan så jag hade utrustat mig med kameran istället. Medan Micke smög på ståndskall passade jag på att fota lite.

Glada
 Efter ett bra jobb från Coffys sida och en massa ålande från Micke sida så blev det en fin orrrhöna. Kändes jätte kul och bra att jag äntligen fick uppleva detta. Har tyckt att jag har fört otur med mig eftersom det inte blivit något när jag har följt med.

Duktig kille
 Här får Coffy en massa beröm av husse.

En fin orrhöna
 Och så fick de posera tillsammans.

Höstskog
 Vackert i skogen och det doftade underbart av myrlukt.

Full fart
 Inte lätt att fånga Coffy på bild när han flyger förbi.

Grenar
 Medan jag stod och väntade fick jag njuta av 3 st lavskrikor, en massa talltitor och en lite mus men jag lyckades inte få till några bra bilder på någon av dessa.

Väntar
 Blev lite kallt att stå och vänta. Hade glömt vantarna hemma.

Färger
 Gick riktigt skapligt att hänga med i skogen, böjningen av knät går ju lite sisådär men jag känner mig starkare i benet och lite bättre med balansen. Glömde värktabletterna hemma så jag fick klara mig utan men det gick bra.

Närbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar