fredag 10 oktober 2014

Lusmörten!

Är du arg matte?
 I förrgår stal lusmörten en chorizokorv från köksbänken. Jag kom precis hem från jobbet. Micke hade börjat med maten och kom ut i hallen för att ge mig en välkommenhempuss. Micke vrålade till ordentligt ocb lyckades rädda nästan hela korven. Coffy fick bara i sig en liten bit.

Se oskyldig ut
 I går kväll vägrade han att bajsa i ösregnet på sista promenaden så jag anade oråd. Fick befog för mina farhågor när det återigen var dags att gå ut i mörkret barbent, iklädd morgonrock och foppisar.

Morgonkollen
Jorå så att, då passar det minsann att bajsa. Han passade på att kissa när han ändå var i farten, sen tittade han på mig liksom under lugg som han undrade om jag var arg på honom. Fast denna gång hade jag bestämt mig för att inte bli förbannad för då somnar jag aldrig om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar