tisdag 25 november 2014

Katarina-dagen!

Första paret
 Helt sjukt men igår blev det första paret raggsockor jag någonsin stickat i mitt liv klart. Känns jätte kul trots att de inte blev perfekta, första sockan blev t ex lite större och fick längre mudd än den andra. Men det är ju jag som ska ha dem så det spelar ingen roll.

Namnsdagsgott
 Gick ner på stan på min lunch för att handla lite smågrejjer till advent. Passade på att unna mig en saffransmuffins som namnsdagsgott.

Nytt garn
Blev också så ivrig på det här med stickning att jag köpte mer garn. Denna gång i lite mera kammofärg. När jag stickar somnar jag inte i soffan om kvällarna. Alltså ett bra sätt att hålla sig vaken.
Cykeltränade som vanligt men det var tungt ikväll, ont som satan har jag. Trots att Micke förböjde knät. Nu orkar jag inte längre, gav upp och tog 2 starka tabletter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar