måndag 24 november 2014

Remember Vemdalen!

Nisse-K
 Fy tusan vilken djävulsk dag det varit idag. Först kom jag 8 minuter för sent till jobbet, sedan upptäckte jag att System Adminstration Console hade avinstallerats på min dator, sedan slutade ARS att fungera och sen blev det bara värre och värre.

Bratthögens Nisse-Karlsson
 Nu har jag ätit en tallrik fil med katrinplommon och en macka, cyklat 1,2 mil och gått till dubbelpinnarna med Coff. Då känns det roligare att tänka tillbaka på något trevlig än att deppa över en skitdag på jobbet. Såg reklam på TV att Tina Nordström skulle ha en programserie på TV4 som heter "Tina i fjällen".

Nisse-K tronar
 Letade då upp bilderna jag tog när jag, Micke och Svante besökte Trumvallen i oktober 2011 men då bodde inte Tina Nordström där. Nej istället bodde Nisse-Karlsson där med sin husse Anders och matte Birgitta.

Trumvallen
 Minns att jag blev alldeles betagen över hur vackert där var.

Nisse-K och Svante
Vi var inbjudna av Anders S att jaga tillsammans med honom och Nisse-Karlsson för att se om vi skulle kunna få Svante att fungera bättre i skogen men istället för att jaga fågel åt han både möss och lämmel och behagade spy upp allt på kvällen när vi åt middag med värdparet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar