torsdag 4 december 2014

Kvällsandakt!

Kvällsandakt
 Varsitt exemplar av Ståndskall låg i brevlådan ikväll. Blev en riktigt andaktsstund vid matbordet innan vi for in till Matfors för matinköpt och pakethämtning.

Traderafynd
 Först hämtade jag paketet med Traderavinst 1 på spelbutiken. Höll på att ramla baklänges när jag såg vilken stor kartong det var. Jag hade ju bara budat in en liten ljusbricka trodde jag. Som vanligt har jag inte koll på siffror och storlekar så brickan var enorm. Fin var den men som ljusbricka vet jag inte om den passar. Micke fick roligt i alla fall.

Traderafynd
 Traderafynd nr 2 låg också i brevlådan. Har verkligen trånat efter sådana här klistermärken som fanns hemma i mitt barndomshem.

Barndomsminne
Det ska bli riktigt skoj att få pyssla med dem i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar