onsdag 11 februari 2015

Doftlockmedel!

Doftlock
 Mickes beställning av doftlockmedel från Trappern.se kom med posten idag. Tydligen är rekommendationen att inte öppna flaskan inomhus så jag har ingen aning om hur det luktar. Blir spännande att se om det kommer att ge något resultat.
Fina senapsburkar
 Sedan överraskade Micke mig med de här jätte gulliga senapsburkarna som han fått av sin arbetskamrat Mait B.
Finpojken
Coffy har en massa spring i benen nu. Skit att det blev sånt här helvetesväder, nu går det ju inte alls att åka spark på landsvägen så han får springa av sig. Lekte och busade en stund medan Micke sandade gården och fyllde på fågelfrön.
Hatar verkligen när det är is överallt, det går inte ens att ta sig till bilen, hundgården, vedboden eller garaget utan spikskor. I morse fick jag t o m lov att ta gamla sparken för att ta mig fram utan att fara i backen när Coffy skulle rastas. Snacka om att jag kände mig som Kattis 80 år med rullator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar