lördag 18 april 2015

Inte lätt!

Missnöjd
 Ja livet är inte alltid så lätt. Jag vet inte vad det är med Coffy och sångsvanar men han hatar verkligen dem. Blir helt galen bara han hör det minsta lilla flapper från deras vingar eller hör deras trumpetande. Tror det tog mig nästan 10 minuter igår kväll ner till landsvägen bara för att en sångsvan gjorde en flygtur en bit härifrån. Jag vill ju inte att det är Coffy som ska vinna och bestämma.
Matvägrare
Coffy skällde nåt vansinnigt och kastade sig fram och tillbaka i kopplet och blev helt okontaktbar. Jag begriper inte hur jag ska få bukt med hans svanhat. Han är helt omöjlig att träna, inte alls som lilla Svante.
I kväll är han sur och missnöjd, Coffy alltså. Vill inte äta sin kvällsmat och vill inte vara med mig i soffan och titta på Daredevil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar