onsdag 3 juni 2015

Skitväder!

Stormfälla
 Nä nu är jag riktigt less på det här skitvädret. Det gör ju inget annat än ösregnar och stormar. Flera träd har rasat i vår skog men de orkade jag inte fota. Den här tallen har rasat över gamla byvägen.

Hinner vi runt
 Nya svarta moln tornade upp sig snabbare än vad jag trodde. Tidigare idag åskade det och regnade våldsamt inne i stan. Kändes tveksamt om Coffy och jag skulle hinna runt innan regnet.

Ser inte bra ut
 Såg inte alls bra ut med den blåsvarta himlen. Var orolig för åska som jag inte alls gillar.

Korp i träd
Tre korpar flög omkring och tjoade för fullt. Synd att jag inte hade kameran med mig men törs inte ha med den när jag riskerar att hamna i spöregn. Vilket vi gjorde också Coffy och jag, värsta hagelskuren. Det gjorde riktigt ont att få hagelkornen på sig sen övergick skuren till regn så vi var genomblöta när vi kom hem och jag på riktigt dåligt humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar