torsdag 23 juli 2015

Jobbade hemma!

Gärdsmyg
 Jobbade hemma idag och råkade vid ett tillfälle slänga ett öga ut genom fönstret i kammaren och vad fick jag se. Jo en liten gärdsmyg på vår gärdesgård.

Shoppade lite
 När jag hade stämplat ut för dagen blev det en tur bort till Bergom och gårdsbutiken Rustika Hem. Jag blev exalterad och hittade många fina saker men Micke blev surgubbe och satte sig i bilen med Coffy.

Roligt
 Extra roligt att upptäcka denna text vid närmare titt på handduken jag köpte.

Rallarrosen blommar
 Gick bommenrundan med Coffy efter middagen. Rallarrosen blommar så fint i det annars så vansinnigt tråkiga vädret. Hittade massor med smultron, blev sur att jag inte hade med mig något att plocka i.

Lilla Konrad
I morgon bär det äntligen av, då får vi hämta hem lill-prinsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar