onsdag 12 augusti 2015

11 veckor!

På promenad
 Idag blir Konrad 11 veckor och det firade han och jag med en tur upp till sjön Tron. Det är inte så långt dit och det behövs mycket bilträning. Han för ett jävla liv där bak, bakom Jeppe-grinden.

Utforskar
 Det kom i alla fall inget kiss och bajs i bilen utan det kom när jag släppte ut honom. Konrad var pigg och full av nyfikenhet. Riktigt frimodig och sprang långt ifrån mig.

Mot Tron
Jag gillar inte heller att han envisas med att hålla på och ta svamp. Är livrädd att han ska ta och äta av någon som är giftig.
I blåbärsriset
 Bättre att skutta runt i blåbärsriset.

Vid Tron
Såg ett gäng med storlom långt ut i vattnet. Dumt att jag inte tog med kameran och stora objektivet. 
Konrad och jag fortsatte se upp i skogen en bit. Vi skrämde iväg en ringduva och några trastar. Det tyckte Konrad var spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar