tisdag 18 augusti 2015

Ordningen återställd!

Nöjd handdukstjuv
 Så var ordningen återställd här hemma, bägge nobsarna på plats. Alla är väl inte riktigt nöjda...  Konrad saknar Stojas bädd så jag fick ordna en provisorisk och medan jag stod i duschen passade han på att ta handduken som jag i vanlig ordning lagt på toalocket. Hade ingen lust att kuta efter honom naken och blöt så jag fick ta Mickes handduk från handdukstorken.

Inte lika nöjd
 En som inte heller verkar nöjd är Coffy. Han är nog glad att vara hemma igen efter 2 dagars jaktprov men inte lika glad åt att Konrad fortfarande var kvar här. Nu vill han mest vara i fred och vill inte gosa med matte ens.

Goklimpen
 Nöjd över sitt byte och nöjd över sin temporära lilla bädd verkar Konrad vara i alla fall.

Avstånd
På lagom avstånd. Jag har hunnit med att bädda, stryka och släppa ut Konrad för några kissvändor. Är otroligt imponerad över att han är så duktig att gå till dörren när det är dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar