onsdag 16 september 2015

Fönstertittare!

Morgontitt
 Nobsar är extrema fönstertittare. Det har inte tagit lång tid för Konrad att börja han med. Fast Coffy är nog värst. Han måste springa och titta i fönstrena mitt i natten trots att det nu är kolsvart ute. Vet inte om han har utvecklat något speciellt mörkerseende.

Prydnadshundar
 Det är inte så lätt att hålla fönstren rena när pojkarna trycker sina nosar på rutan.

Husse åker till jobbet
I morse stod de tätt bredvid varandra och såg så olyckliga ut när husse körde iväg till jobbet.

Konrad blir 16 veckor idag. Nu har det börjat kika fram tänder i överkäken i gluggen där det har varit tomt. Ser ut som att det är P1 och P2 som är på väg fram.
När jag skulle gå med hundarna på min lunch så skuttade Konrad bara undan när jag hade släppt ut honom från hundgården. Jag fick absolut inte ta tag i honom och sätta på honom halsbandet. Blev lite stressad eftersom tiden gick och jag har ju inte hur lång lunchrast som helst så han fick helt enkelt vara lös.
Misstänker att han har kommit in i det som kallas halv könsmognad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar