lördag 5 september 2015

Hemmavid!

I bustagen
 Konrad och jag följde inte med upp till Eksjön idag. När Micke och Coffy stack iväg efter lunch tänkte jag mig ut en stund här hemma med Konrad men han pep och var inte alls sugen på att vara ute. Ville in och sova efter ett par timmars hundgårdsträning.

På husväggen
 Så det var bara att gå in, ta av sig ytterkläderna och hitta på något annat.

Putsa sig lite
 Efter lite sömn var det full fart på Konrad igen. Vädret var inte lika roligt längre så vi stannade kvar hemma på lägdan.

Sädesärla
 Många sädesärlor nu.

Äta rävbajs
 Konrad ägnade sig mest åt att äta gräsklipp och rävbajs. Smakar tydligare godare än hans egen mat.

Mums
 Men så blev han sugen på sädesärlorna i stället.

Sädesärla
 Klart, de ser ju lite goda ut där de trippar omkring i gräset.

Laddar
 Konrad gör sig beredd.

Nu jäklar
 Klara, färdiga ....
Nu kommer jag
 gååååååå!!

Sladdar
 Jäklar vad han sprang och jag fotade för fullt.

Jagar vidare
 Roligt att ta lite actionbilder.

Sträcker ut
 Konrad är ett tacksamt fotoobjekt.

Tvärvänder

Flyger

Hmm var är dom

Nytt försök

Nja det går nog inte

Ger sig

Spanar lite till

Äsch då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar