måndag 28 september 2015

Mysiga Konrad!


Inte lätt
Konrad vill leka - Coffy vill sova.

Sova middag
Konrad somnade en stund på eftermiddagen, tur det så jag kunde jobba vidare.

Vattenstrålen
Micke och Coffy var iväg på jaktprov så jag och Konrad passade på att vara ute i finvädret när jag hade jobbat färdigt för dagen.

Den var spännande
Idag blev Konrad jätte busig och vild när vi kom till vattenstrålen.

Konrad blev vild
Han ville busa och springa runt i världens fart.

Och sprang runt runt
Såg jätte roligt, hade bara mobilen med mig så det blev inte så bra bilder tyvärr.

Blev alldeles lerig
På vägen hem skällde han några rejäla ståndskall men jag har ingen aning om på vad för när jag hade lyckats ta mig igenom djungeln sprang han bara vidare. Misstänker att det bara var några trastar eller andra småfåglar.

Tände i spisen när vi kom hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar