söndag 25 oktober 2015

Veckan som gick!

Min Sako Quad
 Så sitter äntligen rätt pipa på min trädskällarbössa och Micke har hjälpt mig att skjuta in den. Nu ska den få hänga med ut i skogen när jag sticker ut med Konrad.

Vill vara i fred
 Coffy vill vara lite för sig själv ibland. Då är det bra med långa gardiner.

Konradhinio
 På Konradhinio är det full fart som vanligt. Men han är tjurig och vägrar gå in genom hundluckan till sin koja. Sitter ute hela tiden fast det ösregnar så matte får ont i magen och dåligt samvete.

Lunchpromenad
 På lunchpromenad i höstvädret.

Pojkarna på rad
 Upptaget i soffan - alla mina fina älsklingspojkar på rad - väntar på att ett visst TV-program ska börja.

Äntligen
 Äntligen har två av de otäcka valprovdjurständerna lossnat. Hittade den ena på mattan i kammaren. Konrads andedräkt är förfärlig just nu. Fattar inte att valpar ska lukta så vidrigt ur munnen när de byter tänder.

Min gunrunner
 Har äntligen fått min egen "Gunrunner" - blir perfekt att ha bössan i så jag får händerna fria. Nu väntar jag bara på Garmin T5-minin till Konrad.

Coffys valpar
 Två av Coffys fina valpar som växer så det knakar. Har fått bilden av uppfödare Hans Nygren.

Coffys valpar
 Hela valpgänget uppe i Junsele. Hade så hemskt gärna velat åka upp och titta på dem men vi har ju fortfarande problem med Konrad och bilåkningen. Han kräks hela tiden. Jag begriper inte att det aldrig går över.
Pappa Coffy
Och här ligger stolta, fina pappa Coffy. Som en  riktig kung på köksbordet. Ja idag fick han vara där en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar