fredag 4 mars 2016

Skitpasset!

Tagit plats
Här har minsann Coffy tagit för sig. Sprungit upp och gonat ner sig i min säng. 

Nerbeddad
 Titta så gulligt det ser ut men så här gulligt blev det inte när det var sängdags. I natt fick Coffy sova i buren igen. Då gick det plötsligt hur bra som helst. Inget pip och gnäll att han skulle ut mitt i natten å jag har sovit som en drottning.

Ondskefull
Den ondskefulle har också sovit hela natten och var jätte kelig när klockradion gick igång 05.10. Jag har åkt på skitpasset idag och måste jobba till 17.00 så jag jobbar hemifrån idag.

Vedhämtning
 Passade på att bära in en massa ved och fylla på frön till fåglarna.

Prydnadsfjäder
Har loggat in och kollat att VPN-anslutningen fungerat, bäddat sängarna och killarna är inne. Än så länge är det lugnt. Får väl se hur länge det varar.
Fredagsfint
Kunde inte hålla mig från att köpa en bukett tulpaner när vi var iväg och handlade igår kväll.

Snöväder
Vädret är tråkigt idag, dimmigt, grått och snöigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar