tisdag 21 juni 2016

Det vill sig inte!

Överfyllt
 Nej det vill sig inte, har nu varit ute flera kvällar och försökt hitta igen rävungen/ungarna. 

Rävrest
 Hittar rester efter dem så jag vet att de är någonstans i närheten. Frågan är bara var? Är ju omöjligt att hitta igen dem i höggräset. Det enda jag får är myggbett och det till tusen.

Daggkåpa
 Har regnat nästan hela dagen .

Lurigt moln
 Klarnade upp när vi kom hem så jag tog Konrad med mig ut på långpromenad medan Coffy fick hänga med Micke på lite annat galej.

Ödslig
Såg att mörka mol började rulla in medan jag försökte vänta ut rävungarna/ungen så jag fick ge upp och börja bege mig hemåt igen.
Grönt är skönt
Det var på håret att jag hann hem, såg på avstånd hur regnet kom närmare och när jag gick över lägdan drog det igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar