onsdag 6 juli 2016

Inga rävungar!



Gammal lada
Hade hoppats på att få se och fota några av rävungarna i kväll. Det har ju nu gått ett par veckor sedan jag såg dem sist.

Fågelsiluett
Men inga rävungar dök upp, istället kom det så mycket småsve att jag nästan fick panik. Trodde inte det eftrsom det blåser ganska så mycket ute men de hittade igen mig i mitt gömsle.
En till
Fick nöja mig med ett par falksiluetter. Kom två stycken flygandes ovanför mig när jag stod på pass. Nu har jag en massa myggbett med mig hem och känner mig trött å hungrig,
Coffy satt ju på pass som vanligt i natt och rev ner blomkrukor och ljusstakar från köksfönstret vid ett-tiden när han fick syn på något här utanför. Jag var så lagom glad att bli väckt då för att börja städa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar