tisdag 11 oktober 2016

Bergen kallar!

Lunchpromenad
 Undrar om inte oktober är den vackraste månaden på året. Älskar alla fina färger på lövträdens blad. Så här fint ser det just nu ut inne i stan inte allt för långt bort från mitt jobb. Skönt att komma ut och röra på benen en stund efter lunchen.

Nytt att läsa
 Adlibris är verkligen rekordsnabba. Igår beställde jag Renata Chlumskas bok, idag låg den i brevlådan när vi kom hem. Ska bli kul att läsa nu när jag läst ut boken om Arthur. Har sen tidigare Göran Kropps bok. Berg och fjäll har alltid fascinerat mig, ända sedan jag var liten, även om jag inte klättrar själv.

Blir kallt ikväll
Blev långpromenad med killarna efter maten. De var vilda och busiga. Tog för lite kläder på mig och skulle absolut ha haft vantar. Temperaturen sjönk snabbt när solen försvann och mörkret kommer fort.

2 kommentarer:

  1. Hej Kattis!!! Det var ett tag sen sist! Är det du som har gjort den nya sidan åt SSF? Den blev ju hur snygg som helst! Hälsa gubben o klappa hunna 😊

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är inte jag som gjort sidan men visst blev den snygg.

      Radera