fredag 17 mars 2017

Hemma igen!


 Är hemma igen efter några dagars jobb i Göteborg. Borta bra men hemma bäst. Vet inte vad det är men det verkar vila en förbannelse över mig och mina jobbresor till Göteborg. Denna gång gick planet som vi skulle flyga med direkt sönder i Sundsvall så vi blev ombokade till SAS via Arlanda så jag var inte framme förrän klockan var nästan 23.30. Inte så kul när man ska vara skärpt och klar i skallen.


 Jobbar hemma idag och hann med att se den här snyggingen som gästspelade vid fågelmaten. En fin Steglits, dom är vi inte bortskämda med att få se häruppe.


 De jätte fina små grönsiskorna fortsätter att komma.


Har svårt att bestämma mig för vilka som är finast, grönsiska eller gråsiska.


 En till grönsiska.


 Flera grönfinkar har börjat dyka upp igen.


 Innan den precis flög iväg.


Såg första bofinken ute på vägen idag på förmiddagen.

Som sagt skönt att vara hemma igen. Nobspojkarna har saknat sin matte och jag fick kaffe på sängen i morse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar